Mediamainonta

Tarjoamme laajan kanavavalikoiman ja monipuolisia sisältömarkkinoinnin ratkaisuja kohderyhmäsi tavoittamiseen. Tutustu tarjontaamme aihealueittain, kohderyhmittäin tai brändeittäin.

Olet täällä

Valitse aihealue tai kohderyhmä

  • Kaikki

  • Asuminen

  • Autot

  • Joulu

  • Lapsiperheet

  • Matkailu ja kulttuuri

  • Muoti ja kauneus

  • Nuorten mediat

  • Ostovoimaiset aikuiset

  • Ruoka

  • Terveys ja hyvä olo

Asuminen

Suomalaiset panostavat kotiin ja vapaa-ajan asumiseen. Sisustaminen, rakentaminen ja remontointi sekä puutarhanhoito kiinnostavat suomalaisia laajasti, ja ovat monelle myös intohimoinen harrastus. Oma kädenjälki halutaan nähdä asumisen ratkaisuissa.

    

Eniten remontointiin ja oman kodin rakentamiseen panostavat hyvin toimeen tulevat lapsiperheiden vanhemmat – he elävät elämän laajennusvaihetta, johon kuuluu niin isomman kodin hankinta kuin esimerkiksi keittiön remontointi.*

    

Rahankäytössä kodin hankintojen kanssa kilpailevat matkat ja auto.*

    

Puutarhaharrastus löytää uusia kohderyhmiä. Puutarha on kiinnostanut aina maaseutupaikkakunnilla asuvia – mutta nousussa harrastajina ovat nyt pientaloissa asuvat lapsiperheet. Omakotitalosta unelmoivat aloittavat harrastuksen kaupungissa jo ennen talon ostoa: parvekkeella, viljelypalstalla ja kaupunkiviljelijänä.**

    

Eniten rahaa mökkeilyyn panostavat hyvin toimeentulevat, toimihenkilötyötä tekevät lapsiperheen vanhemmat sekä vanhemmat pariskunnat, joiden lapset ovat jo muuttaneet pois – ja jotka itse asuvat tavallisimmin 80-luvun pientalossa. He suosivat sijoittamista ja ajavat muita useammin työsuhdeautolla.**

      

Lähteet: * KMT AL + TOTAL SYKSY 2016/KEVÄT 2017, ** TNS ATLAS 2016

 

Caset: Asuminen

Asuminen

Case Plantui

Kasvattaminen on hauskaa yhdessä

Tutustu

Ajankohtaista: Asuminen

Hyödynnä kesäetumme!

Tarjoamme 25.6.-12.8.2018 välillä toteutettaviin kampanjoihin seuraavat edut.

Lue lisää

Laadukas sisältö ansaitsee lukijansa

Laadukkaan sisällön tuottaminen on turhaa, jos sisältö ei löydä kohderyhmäänsä. Siksi sisällön löydettävyys ja...

Lue lisää

3 keinoa tuhota natiivimainonta

Natiivimainonta on tehokasta oikein suunniteltuna ja toteutettuna, mutta sen tehokkuus on helppo myös tuhota muutaman...

Lue lisää

Verkkopalvelut

Ota yhteyttä

Mietitkö miten voit tehdä vaikutuksen kohderyhmääsi? Ota yhteyttä yritysmyyntiimme, niin jutellaan lisää kasvokkain!

CAPTCHA
Tämän kysymyksen tarkoitus on varmistaa, että olet ihminen ja estää automaattisten roskapostien lähettäminen.