Alkuvuoden tarjoukset mainostajille

Alkuvuoden tarjoukset mainostajille
Ota vauhdikas startti uuteen vuoteen ja hyödynnä alkuvuoden tarjoukset 1.1.–28.2.2023 julkaistavissa kampanjoissa.
Julkaistu 2.11.2022

Edut koskevat vain uusia varauksia, eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin.

Katso kaikki edut:

1. Printti

Etusi:

  • 1 x ilmoitus, etusi -50 %
  • 2 x ilmoitus, etusi -55 %
  • 3 x ilmoitus, etusi -60 %

Etu koskee kaikkia ilmoituskokoja ja vapaita määräpaikkoja. Ilmoitukset on varattava kerralla, mutta kampanjassa voi käyttää useampaa eri aineistoa.

+ Kun varaat 1/1-sivun ilmoituksen printistä, saat myös digikokosivun etuhintaan:

  • 150 000 näyttöä hintaan 1 000 € (netto)
  • 100 000 näyttöä hintaan 700 € (netto)

Katso taulukosta kaikki kampanja-aikana ilmestyvät lehdet.

Sisältöä ei voida näyttää
Valitsemasi suostumukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Muokkaa asetuksia evästeasetuksissa.

2. Display

Interstitiaali ja cross-screen-paraati ovat näytäviä display-mainosratkaisuja, jotka toimivat ostopolun kaikissa vaiheissa, kun haet suurta huomioarvoa.

Etusi:

  • Interstitiaali CPM 10 €
  • Interstitiaali CPC 0,5 €
  • Cross-screen-paraati CPM 7 €

Kampanja ajetaan A-lehdet RON. Minimilaskutus 3 000 € netto.

3. Natiiviartikkeli

Natiiviartikkeli on mainostajan kuva- ja taustamateriaaleista tehty verkkosisältö, joka julkaistaan valitussa verkkomediassamme (Apu.fi, Eeva,fi, Meilläkotona.fi, Lily.fi, Terve.fi). Suunnittelemme artikkeliin kohderyhmää kiinnostavan kärjen, ja sen puhuttelutapa sopii saumattomasti valittuun mediaan.

Etusi:

  • 2 x natiiviartikkeli + ohjaukset A-lehtien Yleisötakuulla yhteensä 6 900 €

Yleisötakuu varmistaa 9 500 kävijän ohjauksen kumpaankin natiiviartikkeliin kampanja-aikana. Vastaamme Yleisötakuun toimenpiteistä ja aikataulutuksesta ja tuotamme materiaalit ohjauksiin.

Pyydä tarjous!
Täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä.