A-lehdet jatkaa kasvustrategiansa toteuttamista – uudistaa johtoryhmänsä kokoonpanoa ja vastuita

A-lehdet jatkaa kasvustrategiansa toteuttamista – uudistaa johtoryhmänsä kokoonpanoa ja vastuita
Medialiiketoiminnan johtoryhmä vahvistuu kahdella myynnin osaajalla sekä henkilöstöjohtajalla.
Julkaistu 4.1.2023

A-lehtien medialiiketoiminta kasvaa kehittämällä ja monipuolistamalla sisältömarkkinaa. Pian 90-vuotias perheyhtiö panostaa aikakausmedian uusiin muotoihin, ja on vuoden 2022 aikana esimerkiksi tuonut suomalaisille uuden digitaalisen naistenmedian eeva.fin.

A-lehdet uudistaa medialiiketoiminnan johtoryhmää ja on nimittänyt 1.1.2023 alkaen johtoryhmän jäseniksi kuluttaja-asiakkuuksista vastaavan johtajan Heidi Liesiveden, puhelinmyynnistä vastaavan myyntijohtaja Riikka Oksan sekä henkilöstöstä ja kulttuurista vastaavan johtajan Reetta Tuomen.

”Olen todella iloinen saadessamme johtoryhmään mukaan Reetan osaamisen henkilöstöjohtamisesta ja työhyvinvoinnista sekä organisaatiokulttuurista sekä Heidin ja Riikan vahvan näkemyksen ja liiketoimintaymmärryksen kuluttajamyynnistä. Samalla selkeytämme organisaation rakennetta ja vastuita”, A-lehtien toimitusjohtaja Heli Arantola kertoo.

A-lehtien medialiiketoiminnan johtoryhmän muodostavat vuoden 2023 alusta alkaen toimitusjohtaja Heli Arantola, talousjohtaja Titta Halme, tuotantojohtaja Markus Harjula, CMO Terhi Hauskamaa, yritysmyynnin strategiajohtaja Sanna Kolamo, B2B-liiketoimintajohtaja Anni Lintula (opintovapaalla), kuluttaja-asiakkuusjohtaja Heidi Liesivesi, liiketoimintajohtaja Anna Ruohonen, myyntijohtaja Riikka Oksa ja henkilöstöstä ja kulttuurista vastaava johtaja Reetta Tuomi.