Mainostaja, koska luit viimeksi Apua? – Tilaa Suomen luetuimman viikkolehden näytenumero

Mainostaja, koska luit viimeksi Apua? – Tilaa Suomen luetuimman viikkolehden näytenumero
318 000 suomalaista lukee Apu-lehteä joka viikko, kertoo tuore Kansallinen Mediatutkimus (KMT 2021). Se on valtava määrä silmäpareja ja tekee Avusta Suomen luetuimman viikkolehden – sekä markkinoijalle kiinnostavan väylän suomalaiskoteihin.
Julkaistu 13.10.2021

Ihan vertailun vuoksi: Apua lukee isompi joukko ihmisiä kuin Espoossa on asukkaita (älä kuitenkaan hämäänny, Apu on valtakunnallisesti tavoittava, koko Suomen media).

Merkitykselliselle sisällölle on aina kysyntää

Apu kiinnostaa ja vaikuttaa, siitä kertoo lukijamäärän kasvu 4,3 prosentilla edelliseen vuoteen verrattuna. Joka viikko Apu tarjoilee lukijoilleen ajankohtaisia, hyödyllisiä ja viihdyttäviä juttuja, tarttuu puheenaiheisiin ja luo niitä itse.

Jo 88 vuotta ihmisten arkea inspiroinut Apu elää ajassa, mutta ei ole koskaan kadottanut juuriaan. Se on vahvan brändin yhtälö. Lehti syntyi avun antamisen tarpeesta, ja Avun tehtävä on edelleen luoda yhteenkuuluvuutta ja uskoa tulevaisuuteen. Tästä kumpuaa myös Avun tuleva kampanja.

”Osta Apu, anna apu työttömälle.” Näin kuului Apu-lehden ensimmäinen mainoslause vuonna 1933, kun Aune ja Yrjö Lyytikäinen aloittivat lehden julkaisun. Apu perustettiin tueksi laman keskellä kamppaileville työttömille, jotka saivat myymästään 2 markan hintaisesta lehdestä itselleen 1,25 markkaa.

Apu – sitä tarvitsee jokainen

Suomalaisille avun on pyytäminen usein vaikeaa. ”Ei tartte auttaa” on ehkä suomalaisin lause ikinä. Meidät on totutettu siihen, että pitää pärjätä yksin. Silti auttaminen ja avun antaminen on tutkitusti asia, joka tekee ihmisen onnelliseksi. Kampanjassa Apu kannustaa katsomaan tulevaisuutta uusin silmin: tarttee auttaa.

Mainostaja tavoittaa Avun parista ajattelevan, kuuntelevan ja hyvään pyrkivän lukijan. Järkevän aikuisen ja ahkeran hyvinvoinnin rakentajan, jolle terveys, koti ja ympäristö ovat tärkeitä. Lukijat elävät elämänvaihetta, jossa he ovat avuksi kaikille ympärillään. Heillä on aikaa ja mahdollisuus panostaa itseensä ja läheisiinsä.

Milloin olet viimeksi lukenut Apua?

Tee kuten 318 000 ihmistä viikoittain ja lue Apu! Juhlimme Avun saavutusta Suomen luetuimpana viikkolehtenä ja haluamme tarjota mainostajille mahdollisuuden tutustua Apuun. Pääset tilaamaan lehden maksuttoman näytejakson tästä.

Kun tarvitse Apu-voimaa kohderyhmäsi tavoittamiseen, ota yhteyttä A-lehtien yritysasiakasmyyntiin yhteyshenkilöösi tai myyntipäällikkö Salla Näsäseen salla.nasanen@a-lehdet.fi tai +358 50 440 8832.

Ota yhteyttä!
Autamme löytämään oikeat ratkaisut ja kiinnostavimmat tarinat, joilla teet vaikutuksen kohderyhmääsi! Täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä.