Podcastit

Mitä markkinoijan pitää tietää podcasteista?
Tule kumppaniksi!
Podcastit ovat erinomainen tapa kertoa tarinoita, lisätä tietoisuutta ja löytää uusia asiakkaita. Autamme löytämään parhaat ratkaisut, joilla brändisi voi kuulua A-lehtien podcasteissa. Yhteistyön muotoja ovat esimerkiksi sisältömarkkinointi ja spottimainonta.
Sisältömarkkinointi
Sisältöyhteistyö podcastissa tarkoittaa, että kumppanin asiantuntija on jaksossa vieraana tai muut keskustelijat puhuvat asiakkaan brändistä kohderyhmää kiinnostavalla tavalla.
Spottimainonta
Spottimainonnassa kumppanin äänimainos kuullaan jakson alussa, keskellä tai lopussa. Äänimainos voi olla asiakkaan valmis spotti tai juontaja tai muu henkilö voi spiikata mainoksen. Jaksossa voidaan hyödyntää kumppanin omaa äänibrändimateriaalia.
Kaupallinen yhteistyö: Dr. Oetkerin Paula-vanukkaat
Kaupallinen yhteistyö: A. Vogel ja Echinaforce
Kaupallinen yhteistyö: Nordea
Kaupallinen yhteistyö: Vida
Podcastit
Me A-lehdissä suhtaudumme audioon samalla kunnianhimolla kuin mihin tahansa sisältöihin. Tuotamme brändeihimme liittyviä ja niiden kohdeyleisöjä kiinnostavia podcasteja ja kehitämme hittiformaatteja, joissa kumppanit haluavat kuulua. Tutustu tästä podcasteihimme ja kysy lisää kaupallisen yhteistyön mahdollisuuksista.
Lohdullinen teoria elämästä
Sohvaryhmä
Apinalaatikko
Muutos on osa sinua
Torjutut tunteet
Zetapodi
Dadpodi
Lily Talks
Ota yhteyttä!
Autamme löytämään oikeat ratkaisut ja kiinnostavimmat tarinat, joilla teet vaikutuksen kohderyhmääsi! Täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä. Tavoitat A-lehtien yritysasiakasmyynnin myös aina +358 50 414 4200 tai yritysasiakkaat@a-lehdet.