UUSI KAUSI! | Mainosta Sohvaryhmä-podcastissa
Sohvaryhmä on hyväntuulinen keskusteluohjelma, jossa Avotakasta tuttu kaksikko Kari-Otso Nevaluoma ja Miia Kauhanen ruotivat monipuolisesti asumisen ja sisustamisen ilmiöitä, ottavat asioista selvää ja purkavat tabuja.
Suorapuheisen ja hersyvän duon seurassa on vaihtuva asiantuntijavieras. Avotakan sohvalle ovat istahtaneet muun muassa Hanna Sumari, Ella Kanninen, Sara Parikka, Sara Karlsson, Maija Lukkari-Nyman ja Pauliina Laitinen.
Ohjelma on kerännyt jo yli 28 000 kuuntelua. Seuraava tuotantokausi starttaa helmikuussa 2022. Tule mukaan!
🎙 Avotakan päätoimittaja Kari-Otso Nevaluoma on kyltymättömän kiinnostunut siitä, miten ihmiset asuvat. Samalla hän etsii ideoita omaan kotiin, jonka sisustus on aina kesken. Miia Kauhanen psykologisoi mielellään asumisen ilmiöitä ja on syvällä sisustamisen maailmassa myös omassa uudessa talossaan.
Podcast on intiimi media, joka tarjoaa mainostajille monipuolisia mahdollisuuksia lisätä tietoisuutta, syventää asiakassuhdetta ja löytää uusia yleisöjä. Kysy lisää A-lehtien yritysasiakasmyynnistä: yritysasiakkaat@a-lehdet.fi.
Podcast tulee lähelle ja jää mieleen
Mainonta podcastissa on loistava ratkaisu yritykselle, joka haluaa tavoittaa sitoutuneen yleisön kanavassa, jossa sisältöön keskitytään täysillä.
- Podcast on sitouttava media, johon keskitytään. Yli 80 % kuuntelijoista kuuntelee podcastin loppuun asti.
- Kuuntelijat suhtautuvat mainostajiin positiivisesti. Lähes 70 % muistaa, kuka podcastissa mainosti ja 60 % on harkinnut mainostettujen tuotteiden tai palveluiden ostamista.
- Podcast on tehokasta täsmämarkkinointia tarkkaan valikoituneelle yleisölle.
- Podcastin yleisö kasvaa tuotantokauden edetessä ja sen jälkeen. Podcast on media, johon palataan ja joka löydetään pitkään.
Lähde: Radio Median podcast-tutkimus 2020
Tule kumppaniksi Sohvaryhmään!
Kaupallinen kumppanuus Sohvaryhmä-podcastissa sisältää alku- ja loppuspotin yksinoikeudella tuotantokauden jokaisessa jaksossa puolen vuoden ajaksi. Tuotantokauteen kuuluu yhteensä kahdeksan jaksoa.
Yhteistyöhön kuuluu:
- Alku- ja loppuspotti 8 jaksossa (kumppanuuden kesto 6 kk)
- Spotin maksimipituus 30 sekuntia
- Spottien äänitys luettuna ja leikkaus A-lehtien toimesta (voidaan hyödyntää myös asiakkaan äänibrändimateriaalia)
- Raportointi
Kiinnostuitko? Kysy lisää A-lehtien yritysasiakasmyynnistä yritysasiakkaat@a-lehdet.fi. Autamme löytämään parhaat ratkaisut, joilla brändisi voi kuulua podcastissa.
Kuuntele tästä muutama makupala Sohvaryhmästä. Kaikki jaksot löydät Spotifysta ja muista yleisimmistä podcast-palveluista.