Mainosta Pekka Saurin Lohdullinen teoria elämästä -podcastissa
Lohdullinen teoria elämästä on Suomen kuuluisimman radiopsykologi Pekka Saurin juontama podcast, joka tuo kuulijalle lohtua, mielenrauhaa ja oivalluksia elämästä. Podcastin ensimmäinen kausi oli menestys. Ohjelma keräsi ylistävää palautetta ja liki 27 000 kuuntelua.
Lohdullinen teoria elämästä on myös loistava esimerkki kunnianhimoisesta äänisuunnittelusta, jossa musiikilla on keskeinen rooli. Arttu Silvastin podcastiin säveltämä podcast-musiikki julkaistiin marraskuussa 2021 itsenäisenä neljän kappaleen ep:nä, joka on kerännyt kansainvälistä huomiota ja kiitosta.
Nyt podcast saa jatkoa. Toinen tuotantokausi julkaistaan alkuvuodesta 2022. Uusissa jaksoissa Pekka Sauri ratkoo elämän suurta mysteeriä: Mikä tuo onnen? Vaikka aiheena ovat elämän suuret kysymykset, teemoja lähestytään lempeän leikkisästi, ilman pönötystä kuten vain Pekka Sauri osaa. Tuotantokauteen kuuluu kahdeksan kahden tunnin pituista jaksoa, jotka ovat kuunneltavissa yleisimmissä podcast-palveluissa.
Hyväksy evästeet
YouTuben videosoitin käyttää evästeitä. Hyväksy evästeet katsoaksesi videon.
🎙 Pekka Sauri on paitsi humaanina tunnettu vaikuttaja ja 120 tuhannen seuraajan Twitter-tähti, myös kaikkien tuntema Yölinja-radio-ohjelman rakastettu juontaja. Jaksojen tuottajana ja ohjaajana toimii kokenut ja palkittu kuunnelmaohjaaja ja dokumentaristi Sami Kuusela.
Podcast on intiimi media, joka tarjoaa mainostajille monipuolisia mahdollisuuksia lisätä tietoisuutta, syventää asiakassuhdetta ja löytää uusia yleisöjä. Kysy lisää A-lehtien yritysasiakasmyynnistä: yritysasiakkaat@a-lehdet.fi.
Podcast tulee lähelle ja jää mieleen – niin myös mainostaja podcast-sisällössä
Mainonta podcastissa on loistava ratkaisu yritykselle, joka haluaa tavoittaa sitoutuneen yleisön kanavassa, jossa sisältöön keskitytään täysillä.
- Podcast on sitouttava media, johon keskitytään. Yli 80 % kuuntelijoista kuuntelee podcastin loppuun asti.
- Kuuntelijat suhtautuvat mainostajiin positiivisesti. Lähes 70 % muistaa, kuka podcastissa mainosti ja 60 % on harkinnut mainostettujen tuotteiden tai palveluiden ostamista.
- Podcast on tehokasta täsmämarkkinointia tarkkaan valikoituneelle yleisölle.
- Podcastin yleisö kasvaa tuotantokauden edetessä ja sen jälkeen. Podcast on media, johon palataan ja joka löydetään pitkään.
Lähde: Radio Median podcast-tutkimus 2020
Mainostajana voit kuulua podcastissa kahdella tavalla: sisällöllisessä natiivislotissa sekä mainosspoteissa.
- Natiivislotti on mainostajan sisältö podcast-jakson sisällä. Slotin kesto on max. 5 minuuttia. Se käsittelee mainostajan teemaa ja käsikirjoitetaan sisältöön sopivaksi. A-lehdet tuottaa slotin yhdessä mainostajan kanssa.
- Mainosspotti on podcastin alussa ja lopussa toistettava mainos, jonka kesto on max. 15 sekuntia. Spotti tukee mainostajan sisältöä ja parantaa muistijälkeä. Spotti toteutetaan yleensä asiakkaan äänimateriaaleista, mutta myös tuotanto A-lehdissä onnistuu.
Haluatko kuulla lisää audioratkaisuistamme? Toimi nopeasti ja ota yhteyttä A-lehtien yritysasiakasmyyntiin yritysasiakkaat@a-lehdet.fi.
Kuuntele makupala podcastista ja esimerkki kaupallisesta yhteystyöstä (kohta 42:26):