Nämä 7 asiaa sinun tulisi tietää sisältöguru Ann Handleystä

Nämä 7 asiaa sinun tulisi tietää sisältöguru Ann Handleystä
Sisältömarkkinointiguru Ann Handley vierailee Helsingissä 28.4. A-lehtien ja PING Helsingin vieraana. Nämä 7 asiaa sinun tulisi hänestä tietää.
Julkaistu 17.4.2017

Huhtikuun loppu – sekä sisältömarkkinoinnin supertapahtuma PING Helsinki, jossa A-lehdet on mukana yhteistyökumppanina, lähestyvät. Yksi odotetuimmista vieraista ja keynote-puhujista on yhdysvaltalainen sisältöguru Ann Handley, jonka esitys sisältömarkkinoinnin tulevaisuudesta ja trendeistä kuullaan PING Helsingissä 28.4.

Kuka Ann Handley?

  1. Bostonilainen digitaalisen markkinoinnin pioneeri, joka aloitti työuransa talousjournalistina.
  2. Maailmanlaajuiseen menetykseen nousseen Everybody writes -kirjoitusoppaan luoja. Vuonna 2014 julkaistu kirja listataan usein parhaiten sisältömarkkinoinnin perusoppaiden joukkoon. Ollut mukana kirjoittamassa myös vuonna 2011 julkaistua, jo yhdeksälle kielelle käännettyä, sisältömarkkinoinnin menestysteosta Content rules.
  3. Haluttu, hauska ja käytännönläheinen puhuja, joka reissaa ympäri maailmaa suitsuttamassa sisältömarkkinoinnin uusimpia trendejä (ja kertoo siinä sivussa, kuinka laadukkaan sisällön, oikein käytetyn sosiaalisen median ja muiden digitaalisten työkalujen avulla on mahdollista tehdä rahaa).
  4. Sisältöjohtaja MarketingProfs -nimisessä yrityksessä, joka on yksi maailman suurimmista sisältömarkkinoinnin asiantuntijaorganisaatioista.
  5. Noteerataan usein sosiaalisen median vaikutusvaltaisimpien naisten ja luetuimpien naisbloggaajien joukkoon.
  6. Ahkera twiittaaja, jolla on yli 350 000 seuraajaa.
  7. Tekee töitä kotipihansa pikkuruisessa puutarhamajassa.