UUTTA! | Ohjelmayhteistyö: Hans ja rakkaimmat reseptit

UUTTA! | Ohjelmayhteistyö: Hans ja rakkaimmat reseptit
Tule kumppaniksi uuteen ruokaohjelmaan, jossa etsitään Hans Välimäen johdolla Suomen parhaita salaisia reseptejä.
Julkaistu: 25.11.2021

Hans ja rakkaimmat reseptit on inspiroiva ja erityisen herkullinen uusi ruokaohjelma. Sen jokaisessa jaksossa on vieraana intohimoinen kotikokki, joka valmistaa yhdessä Hansin kanssa rakkaan ja kehuja niittäneen luottoreseptinsä. Kyseessä voi olla mikä tahansa ruokalaji: alkuruoka, pääruoka, jälkiruoka tai leivonnainen. Reseptiin liittyy aina kiinnostava tarina. Tuo brändisi mukaan kattaukseen ja tarjoile kohderyhmällesi ideoita ja inspiraatiota kotikeittiöiden puolelle!

💡 Hans ja rakkaimmat reseptit starttaa helmi-maaliskuussa 2022 ja siihen kuuluu 6-10 jaksoa. Ohjelma esitetään A-lehtien Meilläkotona.fi-verkkosivustolla. Kampanja-aikana tulet tavoittamaan jokaisella jaksolla vähintään 50 000 katsojaa. Visuaalisesti näyttävät jaksot ovat noin 12–15 minuutin pituisia ja ne kuvataan TV-tasoisina.

Sarja toteutetaan yhteistyössä tuotantoyhtiö Adele Interactiven kanssa. Taustalla on maineikas tuotantotiimi ja vastaava tuottaja Markus Selin.

Yleisösi odottaa

Hans ja rakkaimmat reseptit -ruokaohjelman koti on ruoan ja asumisen inspiroiva verkkopalvelu Meilläkotona.fi. Ohjelma tuo korkealaatuisen ja TV-tasoisen tuotannon alustalle, jossa kohdennetut yleisöt ovat jo valmiina.

Tavoittavuuttasi laajentaa entisestään monikanavainen näkyvyys A-lehtien medioissa. Ohjelmayhteistyöhön sisältyy:

✅ Sisältöyhteistyö Hans ja rakkaimmat reseptit -ohjelmassa

✅ Display-mainonta Meilläkotona.fissä

✅ Printtinäkyvyys Kotivinkissä ja Maku-lehdessä

✅ Sisältönostot Meillä kotona ja Maku-uutiskirjeissä

✅ Inspiroivat ja syventävät natiiviartikkelit

✅ Sisältönostot A-lehtien brändien somekanavissa

✅ Videoklipit hyödynnettäväksi kumppanin omissa somekanavissa

Näkyvyyden laajuus riippuu valitsemastasi kumppanipaketista. Hinnat alkaen 11 500 €. Hinnoista myönnetään lisäksi mediatoimistoalennus -15 % tai suoralaskutusalennus -12 %.

Autamme mielellämme löytämään tarpeisiisi sopivan ratkaisun. Toimi nopeasti, kumppanuuksia on rajallisesti. Kysy lisää A-lehtien yritysasiakasmyynnistä: yritysasiakkaat@a-lehdet.fi.

4 syytä lähteä kumppaniksi ohjelmayhteistyöhön

  1. Rakenna brändiä ja myy. Voit ketterästi yhdistää samaan kokonaisuuteen strategisen brändinäkyvyyden ja taktisen mainoskampanjan.
  2. Video on vahva viestinviejä. Videosisältöjen suosio on kasvanut räjähdysmäisesti. Videolla on pitkä elinkaari, ja se jättää katsojalle vahvan muistijäljen.
  3. Huippukokki kampanjasi keulakuvana. Tässä konseptissa pääset luomaan tai vahvistamaan mielikuvia brändistäsi suomalaisten suosikkikokin kanssa.
  4. Kotikokkailu kiinnostaa enemmän kuin koskaan. Kotiruokabuumille ei näy loppua. Resepteille ja inspiraatiolle on kysyntää.
"Tässä uudessa ruokaohjelmassa etsitään Suomen parhaita salaisia reseptejä ja tarinoita niiden takaa. Ohjelma nähdään A-lehtien suositulla Meilläkotona.fi-sivustolla ja olisikin hienoa saada teidän brändinne mukaan kattaukseen."
Hans Välimäki
Ota yhteyttä!
Haluatko kuulla lisää ohjelmayhteistyöstä? Täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä.