Sisustamisen ja designin superviikot Meilläkotona.fissä 16.–29.11.

Sisustamisen ja designin superviikot Meilläkotona.fissä 16.–29.11.
Vaikka Habitare jää tänä vuonna haaveeksi, ei suomalaisten intohimo sisustamiseen ole kadonnut minnekään.
Julkaistu 11.9.2020

Meilläkotona.fin kyselyn mukaan ajankohtaiset sisustustrendit kiinnostavat lähes yhdeksää kymmenestä vastaajasta. Sen takia juhlistamme viihtyisää kotia Meilläkotona.fissä sisustamisen ja designin superviikoilla 16.–29. marraskuuta!

Tule mukaan, kun haluat…

  • tuoda tuotteesi tai palvelusi esille laadukkaassa ja inspiroivassa mediaympäristössä
  • rakentaa positiivista mielikuvaa brändistäsi
  • ohjata tuotteistasi ja palveluistasi kiinnostuneet ihmiset ostoksille verkkokauppaasi

Kaunis koti kiinnostaa

Meilläkotona.fi on Suomen suurin asumisen verkkomedia, jonka sisältöjen parissa viihtyy kuukausittain yli miljoona kävijää (GA). Tuore kysely kertoo, että kodin estetiikka on Meilläkotona.fin käyttäjille tärkeä asia. 82 % vastaajista kiinnittää kodin ilmeeseen paljon huomiota. Sisustamisen ja designin superviikot onkin oivallinen paikka tavoittaa kauniista ja toimivasta kodista kiinnostuneet ihmiset.

Trendit ja kotimainen suunnittelu fokuksessa

Sisustamisen ja designin superviikkojen aikana Meilläkotona.fissä fiilistellään erityisesti kotimaista suunnittelua ja sisustustrendejä. Kävijät pääsevät muun muassa kurkistamaan tyylikkäisiin suomalaiskoteihin, saavat innostavia ideoita kodin ilmeen päivittämiseen ja kuulevat kiinnostavista tekijöistä tuotteiden taustalla. Luvassa on myös aktivoivia ja hauskoja visailuja ja testejä.

Teema ulottuu A-lehtien asumisen brändien somekanaviin, ja viikoittain ilmestyvä Meilläkotona-uutiskirje on omistettu sisustukselle ja designille.

Hyvät unet ovat kultaakin kalliimmat: 51 % Suuren sisustuskyselyn vastaajista on valmis satsaamaan yksittäisistä huonekaluista eniten sänkyyn.
Suuri sisustuskysely, A-lehdet 2020

Miten brändini pääsee mukaan?

1. Teemasponsorointi

Olohuone, makuuhuone, keittiö, huonekalut, kodinkoneet, tekstiilit… ja paljon muuta. Ota haltuun yksi tai useampi Meilläkotona.fin suosituista sisustamisen teemoista!

Teemasponsorointi on erinomainen paikka vinkata valittuun teemaan liittyvistä tuotteista, palveluista ja ideoista. Teemasponsoroinnilla tavoitat kohderyhmäsi heille relevantin sisällön ääreltä jo tiedonhakuvaiheessa. Sponsori näkyy kaikissa teemaan liitetyissä sisällöissä display-kokonaisuudella, johon kuuluvat paraati- ja parallax-mainosmuodot.

Kokeile tätä: Hintaan 2 000 € otat teemasponsorina haltuun esimerkiksi olohuone- tai makuuhuone-teeman Meilläkotona.fissä yhden kuukauden ajaksi. Kampanja sisältää 70 000 mainosnäyttöä.

2. Natiiviartikkeli

Natiiviartikkeli on hyvä tapa tarjota tietoa, innostaa, opastaa ja aktivoida kohderyhmääsi. Natiiviartikkelissa kerromme brändisi tarinan kiinnostavalla tavalla, joka istuu luontevasti Meilläkotona.fin muiden sisältöjen rinnalle. Natiiviartikkeli oli voi olla esimerkiksi inspiroiva tai opastava tuote-esittely, yritystarina, Q&A tai kuvakooste. Juttutyyppejä on lukuisia.

Kokeile tätä: Hintaan 2 900 € tuotamme kuva- ja taustamateriaaliesi pohjalta natiiviartikkelin, jossa on kohderyhmääsi kiinnostava sisältökärki. Tuotannon lisäksi hintaan sisältyvät seuraavat ohjaukset:

  • 1 x uutiskirjenosto
  • 1 x somenosto
  • 100 000 natiividisplay-näyttöä
  • 5 vuorokauden ajaksi etusivunosto

Hinnasta myönnetään -15 % mediatoimisto- tai -12% suora-asiakasalennus.

3. Display

Interstitiaali ja cross screen -paraati ovat ison pinnan display-mainosratkaisuja, jotka sopivat loistavasti ostopolun kaikkiin vaiheisiin, kun haet suurta huomioarvoa. Hyödynnä displayn supertarjous ja tavoita kohderyhmäsi kustannustehokkaasti!

Interstitiaali on näyttävä koko sivun mainos, jonka käyttäjä näkee heti, kun hän saapuu sivustolle. Interstitiaali herättää tehokkaasti huomiota ja on erittäin hyvä ratkaisu esimerkiksi lanseerauksiin, brändin tunnettuuden rakentamiseen ja mielikuvien luomiseen.

  • Intersitiaali CPM 10 € (norm. CPM 50 €)
  • A-lehdet RON
  • Minimilaskutus netto 3 000 €

Cross screen -paraati vastaa hyvin brändillisiin ja taktisiin mainonnan tavoitteisiin. Adaptiivisen mainossijoittelun ansiosta cross screen -paraati näkyy kaikilla päätelaitteilla siellä kohdin sivustoa, missä sillä on suurin mahdollisuus tulla nähdyksi.

  • Cross-screen -paraati CPM 7 € (norm. CPM 23 €)
  • A-lehdet RON:
  • Minimilaskutus netto 3 000 €

Kokeile tätä: Hintaan 3 500 € saat 500 000 cross screen -paraatinäyttöä kuukauden aikana. Hinnasta myönnetään -15 % mediatoimisto- tai -12% suora-asiakasalennus.

+ 1 Jotain aivan muuta?

Kerro meille haasteesi, niin autamme löytämään oikeat ratkaisut ja kiinnostavimmat tarinat, joilla teet vaikutuksen kohderyhmääsi!

Kyllä, haluan kuulla lisää!
Täytä yhteystietosi alla olevalla lomakkeelle, niin olemme sinuun pian yhteydessä. Tavoitat A-lehtien yritysasiakasmyynnin myös aina numerosta 050 4144 200 tai osoitteesta yritysasiakkaat@a-lehdet.fi.