A-lehdet kehittää digitaalista remonttimediaa

Meidän Talo -lehden ennen ja jälkeen -muutosjutut sekä elämykselliset remontti- ja talotarinat ovat jo pitkään olleet Meillä kotona -sivuston suosituimpia sisältöjä. Meillä kotona -sivusto tavoittaa ihmiset juuri silloin, kun kodin muutoksia pohditaan ja niihin haetaan inspiraatiota, eli vaiheessa, jossa isot valinnat ja päätökset tehdään.
"Rakentaminen ja remontointi kiinnostavat yleisöä tietyissä elämänvaiheissa. Ihmiset haluavat löytää niihin liittyviä sisältöjä juuri silloin, kun asia on itselle ajankohtainen. Meidän Talo -lehden aihepiiri jatkaa ja kehittyy voimakkaasti osana Meillä kotona -sivustoa, sillä digimedia vastaa parhaiten tähän tarpeeseen", A-lehtien asumisen mediaryhmän johtaja Maija Koski toteaa.
Asumisen sisältöjen parissa jatkaa kokenut tiimi
Digitaalisessa muodossa julkaistavien remonttisisältöjen kehittämisestä vastaa päätoimittaja Kari-Otso Nevaluoman vetämä toimitus, joka vastaa muistakin asumisen sisällöistä kuten Avotakka- ja Meidän Mökki -lehdistä. Kasvavien remonttisisältöjen myötä tiimi vahvistuu: aihealueen tuottajaksi on nimitetty Elisa Miinin. Painetun Meidän Talo -lehden lopetus ei aiheuta henkilöstövähennyksiä.
Meidän Talo -lehden tilaajat voivat vaihtaa maksutta tilauksensa joko Avotakka- tai Unelmien Talo & Koti -lehden tilaukseen.
Mahdollisuus yleisöä entistä paremmin aktivoivaan sisältöön
Aikakausmedian sisältöjä tehdään nyt ja tulevaisuudessa hyvin monimuotoisesti.
"Meillä kotona -sivusto voi tarjota rakentamisen ja remontoinnin sisältöjä nykyistä konkreettisemmin ja yllätyksellisemmin esimerkiksi videoiden ja videosarjojen sekä kohdennettujen uutiskirjeiden muodossa. Lisäksi Meillä kotona -sivusto mahdollistaa entistä aktiivisemman ja hedelmällisemmän kanssakäynnin niiden kanssa, jotka ovat joko suunnittelemassa tai jo toteuttamassa remonttiunelmiaan", päätoimittaja Kari-Otso Nevaluoma kertoo.
A-lehdet-konsernin toimitusjohtaja Heli Arantola sanoo, että yhtiö uskoo aikakausmediaan ja panostaa sen kehittämiseen.
”Uudistamme jatkuvasti sisältöjämme ja luomme uusia digitaalisia sisältömuotoja ja -tuotteita. Meillä kotona -sivusto on hyvä esimerkki koko ajan kehittyvästä, laadukkaasta sisältöpalvelusta, ja sen innovatiivinen Meillä kotona -kaupat-konsepti palkittiin vastikään Aikakausmedian Editkilpailussa Vuoden digi -sarjassa. Mainostajalle Suomen suurin asumisen media tarjoaa kuluttajan kiinnostuksen juuri oikeassa ympäristössä."