A-lehdet valittiin Harvard Business Schoolin FIELD Immersion Project Partneriksi

A-lehdet valittiin Harvard Business Schoolin FIELD Immersion Project Partneriksi
A-lehdissä vierailee Harvard Business Schoolin opiskelijaryhmä viikon ajan osana opiskelijoiden FIELD Immersion -kurssia.
Julkaistu 10.5.2023

A-lehdet on yksi 171 FIELD Immersion Project Partnereista, joita on 15 kaupungissa 15 eri maassa. Yhdessä nämä kumppanit isännöivät yhteensä yli tuhatta Harvard Business Schoolin opiskelijaa.

"Olemme iloisia voidessamme tehdä yhteistyötä Harvard Business Schoolin kanssa ja tarjota opiskelijoille todellisen oppimiskokemuksen Helsingissä", A-lehdet Oy:n toimitusjohtaja Heli Arantola sanoo. "Uskomme, että opiskelijat pystyivät keräämään täällä oivalluksia, joita on vaikea muodostaa pelkästään luokkahuoneen keskusteluista. A-lehtien liiketoiminnan kehityksessä toteutetaan monenlaisia hankkeita ja myös opinnäytetyöt ovat osa tätä kokonaisuutta." Osana A-lehtien jatkuvaa liiketoiminnan kehittämistyötä, opiskelijoiden tehtävänä on tutkia tulevaisuuden median käyttöä.

Harvard Business Schoolin FIELD Immersion on kurssi, jonka tarkoituksena on vahvistaa ja kehittää opiskelijoiden kykyä hallita ja toimia tehokkaasti erilaisissa liiketoimintaympäristöissä. A-lehtien johtajat ovat työskennelleet opiskelijatiimin kanssa etätyönä saapumistaan edeltävinä kuukausina. Helsingissä opiskelijat pitchaavat ideoitaan johtoryhmälle, tekevät kenttätutkimusta kuluttajien kanssa ympäri kaupunkia ja esittelevät lopulliset suosituksensa johdolle.

Harvard kertoo, että tämä tärkeä oppimiskokemus ei olisi mahdollinen ilman Project Partnereita. "Olemme erittäin kiitollisia A-lehdille ja kaikille FIELD Immersion Project Partners -organisaatioille kaikesta, mitä he tekevät opiskelijoidemme hyväksi", sanoi Carrie Elkins, liiketalouden professori ja FIELD Immersion -kokonaisuuden akateeminen puheenjohtaja. "Opiskelijat hyötyvät tästä kokemuksesta mittaamattomasti, ja toivomme myös kumppaniorganisaatioiden hyötyvän siitä."