Tietoa meistä

Me A-lehdissä teemme parasta sisältöä unelmiin ja elämän eri tarpeisiin.

Olet täällä

Mitä teemme A-lehdissä

Mitä teemme A-lehdissä

Me A-lehdissä teemme parasta sisältöä unelmiin ja elämän eri tarpeisiin. Tavoitamme brändeillämme viikoittain miljoonia suomalaisia, jotka ovat kiinnostuneita kodin kunnostuksesta sisustukseen, ruoanlaittoon, harrastuksiin, hyvinvointiin tai vaikkapa elämänlaadun kohentamiseen.

A-lehdet-konserni

A-lehdet-konserni

Katsomme luottavaisin mielin tulevaan ja uskomme, että menestyksekäs tulevaisuus on laadukkaiden aikakauslehtien, innostavien digitaalisten yhteisöjen sekä uusien innovaatioiden rinnakkaiseloa.

Ajankohtaista

Apu Juniori ja HJK ry yhteistyöhön junioreiden lukutaidon puolesta

Alakoululaisten ajankohtaislehti Apu Juniori ja HJK:n junioritoiminta aloittavat yhteistyön. Sen tavoitteena on...

Lue lisää
Inside on Demin uusi chatfiction-draama

Demi pilotoi osallistumisen muotoja – somesarja syntyi yhdessä nuorten kanssa

Millainen sisältö koukuttaa Z-sukupolven? Inside-chatfiction on samaistuttava jokaista emojivalintaa myöten.

Lue lisää

Konkreettiset teot ovat paras tapa lisätä mediataitoja – A-lehdet tarjoaa monipuolisesti välineitä opetuksen tueksi Mediataitoviikolla

Opettajat ja kasvattajat tilasivat yli 2000 Apu Juniori -lehteä alakouluihin mediakasvatuksen tueksi. Tubekulttuurin...

Lue lisää
A-lehdet_headquarters

A-lehdet on Suomen 4.innostavin työpaikka

Suomalaiset työpaikat palkittiin Finlandia-talossa #INNOSTAVIMMAT-tapahtumassa 5. helmikuuta. A-lehdet sijoittui omassa...

Lue lisää
zetapodi on podcast nuorista, jotka muuttavat maailman

Zetapodi on podcast nuorista, jotka muuttavat maailman - Kuuntele kaikki jaksot tästä

Sukupolvi Z, eli noin 8-20-vuotiaat nuoret, eroaa arvoiltaan, asenteiltaan ja kulutustottumuksiltaan radikaalisti...

Lue lisää
Apu, Demi ja Pirkka

Apu, Demi ja Pirkka ehdolla vuoden parhaaksi kanneksi Edit-kilpailussa

Apu, Demi ja Pirkka on valittu Edit2018-kilpailun Vuoden aikakauslehtikansi -kategorian shortlistalle. Kilpailu...

Lue lisää

Miten kaikki alkoi?

Miten kaikki alkoi?

”Osta Apu, anna apu työttömälle.” Näin kuului Apu-lehden ensimmäinen mainoslause vuonna 1933, kun Aune ja Yrjö Lyytikäinen aloittivat lehden julkaisun.

Avoimet työpaikat

Finnish Design Shop hakee kirjoittajaa Turkuun tai Helsinkiin

Tutustu

Myyntineuvottelija

Tutustu

Avoin hakemus

Voit jättää avoimen hakemuksen, jos sinulle sopivaa tehtävää ei ole avoinna. Otamme yhteyttä mikäli kiinnostuksen kohteena olevia tehtäviä avautuu.

Jätä avoin hakemus