Tietoa meistä

Me A-lehdissä teemme parasta sisältöä unelmiin ja elämän eri tarpeisiin.

Olet täällä

Mitä teemme A-lehdissä

Mitä teemme A-lehdissä

Me A-lehdissä teemme parasta sisältöä unelmiin ja elämän eri tarpeisiin. Tavoitamme brändeillämme viikoittain miljoonia suomalaisia, jotka ovat kiinnostuneita kodin kunnostuksesta sisustukseen, ruoanlaittoon, harrastuksiin, hyvinvointiin tai vaikkapa elämänlaadun kohentamiseen.

A-lehdet-konserni

A-lehdet-konserni

Katsomme luottavaisin mielin tulevaan ja uskomme, että menestyksekäs tulevaisuus on laadukkaiden aikakauslehtien, innostavien digitaalisten yhteisöjen sekä uusien innovaatioiden rinnakkaiseloa.

Ajankohtaista

A-lehdet vahvistaa digitaalisen tarinankerronnan osaamista johtoryhmässään

Nuorten medioiden liiketoimintajohtajaksi ja A-lehtien johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 12.2. alkaen...

Lue lisää
Pincast on PING Helsingin podcast-sarja

Kuuntele podcast: Mitä merkitsee laadukas sisältö tulevaisuuden vaikuttajamarkkinoinnissa?

A-lehtien vaikuttajatoiminnasta vastaava Anna Kurkela-Vilén jakaa ajatuksia hyvän sisällön merkityksestä ja sen...

Lue lisää

Mitä Suomi kokkaa? Nämä ovat kestohitit, uutuudet ja pääsiäisen tärpit –juhlapöydässä on grillattua tai ainakin överikakku

A-lehtien asumisen sivustolla Meilläkotona.fissä on suuri ruokamaailma. Sen data kertoo, mitä Suomi syö, kirjoittaa...

Lue lisää
youtube-koulutus

YouTube-koulutus: Johdanto tubetusilmiöön & YouTube-vaikuttajamarkkinoinnin perusteet

YouTube on maailman toiseksi suurin hakukone, jonne ladataan joka minuutti 300 tuntia videomateriaalia. YouTuben tähdet...

Lue lisää

Vältä natiivimainonnan karikot – panosta laatuun

Törmäät natiivimainontaan huomaamattasi joka päivä. Joskus kiinnität mainokseen huomiota ja joskus taas et. Useimmiten...

Lue lisää

Anne Rissanen A-lehtien yritysasiakasmyynnin johtoon

A-lehtien yritysasiakasmyynnin johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 1.2. alkaen Anne Rissanen. A-lehtien...

Lue lisää

Miten kaikki alkoi?

Miten kaikki alkoi?

”Osta Apu, anna apu työttömälle.” Näin kuului Apu-lehden ensimmäinen mainoslause vuonna 1933, kun Aune ja Yrjö Lyytikäinen aloittivat lehden julkaisun.

Avoimet työpaikat

Hyvinvoinnin Tavaratalo hakee controlleria

Tutustu

Apu etsii tulevaisuuden tekijää toimituspäälliköksi

Tutustu

Myyntineuvottelija

Tutustu

Avoin hakemus

Voit jättää avoimen hakemuksen, jos sinulle sopivaa tehtävää ei ole avoinna. Otamme yhteyttä mikäli kiinnostuksen kohteena olevia tehtäviä avautuu.

Jätä avoin hakemus