Anne Rissanen A-lehtien yritysasiakasmyynnin johtoon

Anne Rissanen A-lehtien yritysasiakasmyynnin johtoon
A-lehtien yritysasiakasmyynnin johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 1.2. alkaen Anne Rissanen. A-lehtien yritysasiakasmyynti muodostuu neljästä vahvasta alueesta: asiakasmedia, mediamyynti, sisältöstudio sekä liiketoiminnan tuki ja kehitys.
Julkaistu 30.1.2018

”Meillä on yrityksenä kunnianhimoinen kasvustrategia. Pystymme yhdistämään vahvat mediabrändit, erinomaisen sisältöosaamisen, syvän kohderyhmäymmärryksen sekä datan asiakkaidemme hyödyksi. Yhdessä asiakkaan kanssa löydämme tuloksellisimmat keinot vaikuttaa. Muutos on jatkuvaa, mikä haastaa meidät koko ajan uudistumaan asiakkaidemme voitoksi”, Anne Rissanen kertoo.

”Anne on todella kokenut ja tuloksia aikaansaava myynnin johtaja, jolla on erinomaiset vuorovaikutus- ja johtamistaidot. Ennen kaikkea hän on kuitenkin aina asiakkaan kannalta asiat ajatteleva loistotyyppi, joka on juuri oikea ihminen johtamaan meidän yritysasiakasmyyntiämme uusien tuotteiden ja yhä syvemmän asiantuntijuuden tiellä”, A-lehtien toimitusjohtaja Kaisa Ala-Laurila sanoo.

Anne Rissanen on aiemmin työskennellyt A-lehtien asiakasmedioista vastaavana myyntijohtajana ja vastannut marraskuusta 2017 alkaen koko yritysasiakasmyynnistä vt. vetäjänä.

Lisätiedot:

Kaisa Ala-Laurila, A-lehtien toimitusjohtaja +358 40 777 9212

Anne Rissanen; johtaja, yritysasiakasmyynti, +358 40 521 9090

A-lehdet on rohkea ja uudistuva sisältötalo, joka on kasvanut mediasta asumisen ja terveyden asiantuntijaksi sekä digitaalisen vaikuttamisen edelläkävijäksi. A-lehdet-konsernin muodostavat emoyhtiö A-lehdet Oy ja sen tytäryhtiöt Finnish Design Shop Oy ja Oma Terveys Oy. Konsernin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa.