Sisältömarkkinointi

Vaikuttavaa natiivimainontaa

Natiivimainonnalla mainostaja pääsee hyödyntämään valitun median keinoja, muotoja ja ympäristöä oman viestinsä välittämiseen. Natiivimainonta tarjoaa kuluttajille kiinnostavaa ja hyödyllistä sisältöä, sitouttaa ja viihdyttää.

A-lehdet tarjoaa mainostaja-asiakkaidensa käyttöön vahvan sisältöosaamisensa, kohderyhmäymmärryksensä sekä laajasti tavoittavat kanavat. Tunnemme lukijamme ja osaamme puhutella heitä heidän toivomallaan tavalla myös kaupallisissa sisällöissä. Laadukkaiden mediabrändien yhteydessä natiivimainonta on tehokasta.

A-lehdillä natiivimainontaan löytyy useita muotoja:

  • Advertoriaalit verkossa ja printissä
  • Sosiaalisen median sisällöt
  • Uutiskirjesisällöt
  • Videosisällöt
  • Kilpailut, testiryhmät ja haasteet
  • Infografiikat
  • Keskustelut
  • Teemakokonaisuudet
  • Vaikuttajayhteistyöt
  • Monimediaratkaisut

Natiivimainonnan vaikuttavuus on A-lehdille kunnia-asia. Panostamme analytiikkaan ja tutkimuksiin, joiden avulla mainostaja-asiakkaan on helppoa arvioida yhteistyön tuloksia. A-lehdillä natiivimainostajan käytössä on mm. analytiikka-dashboard lukijamäärien seuraamiseen, monimediamittaukset kampanjan kokonaisvaikuttavuuden arvioimiseen sekä kampanjatutkimukset brändillisten vaikutusten todentamiseen. Kaikista natiivimainonnan kampanjoistaan asiakas saa selkeän raportin.

   

Kiinnostuitko?

Kysy lisää A-lehtien mediamyynnistä. Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi tai p. 050 4144 200 tai mediamyynti@a-lehdet.fi.

Ota yhteyttä

Mietitkö miten voit tehdä vaikutuksen kohderyhmääsi? Ota yhteyttä yritysmyyntiimme, niin jutellaan lisää kasvokkain!

CAPTCHA
Tämän kysymyksen tarkoitus on varmistaa, että olet ihminen ja estää automaattisten roskapostien lähettäminen.