Vaikuttajamarkkinointi

Monikanavakampanja avaimet käteen

Kokonaisuus pysyy hallussa, kun yksi monessa vaikuttajamarkkinointiliemessä keitetty taho suunnittelee yhteistyön ja briiffaa, tuottaa materiaalit ja koordinoi monikanavaratkaisun kaikki eri osaset.

Markkinointiviestinnän kumppaneiden hajauttaminen on järkevää, mutta kampanjakokonaisuuden koordinoiminen yhdeltä luukulta on – noh, vielä järkevämpää. Kokonaisuus pysyy hallussa, kun yksi monessa vaikuttajamarkkinointiliemessä keitetty taho suunnittelee yhteistyön ja briiffaa, tuottaa materiaalit ja koordinoi monikanavaratkaisun kaikki eri osaset. Ja mikä tärkeintä, tulokset ovat tutkitusti tehokkaampia kuin yksittäisissä lähdöissä. Katso esimerkiksi case, miten Pingviini otti yleisönsä haltuun.

    

Näin mutkatonta se on, kun jätät homman meille: 

  • Suunnittelemme kokonaisuuden, tavoitteet ja mittarit yhdessä kanssasi
  • Etsimme sopivat vaikuttajat ja ohjeistamme heidät
  • Hiomme sisältökonseptin ja aikataulutamme toimenpiteet 
  • Otamme vetovastuun vaikuttajakampanjan tuotannosta kaikissa kanavissa 
  • Seuraamme ja optimoimme kampanjaa ajantasaisesti 
  • Yhteistyön päättyessä raportti ja analyysi käydään läpi yhdessä

   

Kiinnostuitko?

Kysy lisää A-lehtien mediamyynnistä. Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi tai p. 050 4144 200 tai mediamyynti@a-lehdet.fi.

Ota yhteyttä

Mietitkö miten voit tehdä vaikutuksen kohderyhmääsi? Ota yhteyttä yritysmyyntiimme, niin jutellaan lisää kasvokkain!

CAPTCHA
Tämän kysymyksen tarkoitus on varmistaa, että olet ihminen ja estää automaattisten roskapostien lähettäminen.