Työnhakijalle

Olemme suomalainen perheyritys ja meillä työskentelee oman alansa ammattilaisia, jotka ovat ylpeitä osaamisestaan. Olisimmeko me sinulle houkutteleva työpaikka?

Olet täällä

Avoimet työpaikat

Digitaalisista sisällöistä ja kehityksestä vastaava toimituspäällikkö ajankohtaismedioihin

Tutustu

Myyntineuvottelija

Tutustu

Avoin hakemus

Voit jättää avoimen hakemuksen, jos sinulle sopivaa tehtävää ei ole avoinna. Otamme yhteyttä mikäli kiinnostuksen kohteena olevia tehtäviä avautuu.

Jätä avoin hakemus

Miksi A-lehdet?

Miksi A-lehdet?

A-lehdet on työpaikka, jossa voit olla oma itsesi ja jossa sinulla on mahdollisuus kasvaa hyvästä tekijästä mestariksi. Meillä A-lehdissä on välitön ilmapiiri, jossa joka päivä kannustetaan monipuolisuuteen ja pelataan joukkuepeliä.

Työntekijät

Elina Laurinen

Myyntineuvottelija Elina kertoo, miksi hän viihtyy työssään.

Katso video

Anssi Seppälä

Tutustu kuluttajamyyntimme digimyyntipäällikkö Anssi Seppälän ajatuksiin, minkälaista oli tulla A-lehtiin töihin.

Katso video

Timo Villanen

Kuvatoimituksen esimies Timo Villanen kertoo työstään A-lehtitalon valokuvaajana.

Katso video

Kari-Otso Nevaluoma

Kari-Otso avaa mitä ajatuksia hänellä on aamuisin töihin tullessa.

Katso video

Tätä on myyntineuvottelijan työ

Hyviin tuloksiin ilolla, osaamisella ja yhteistyöllä.

Katso video

Myyntineuvottelijat Kaarina ja Satu

Meillä on mielenkiintoista kerrottavaa työstämme.

Katso video

Ajankohtaista

tilaa zetaposti

Tilaa Zetaposti ja kurkista tulevaisuuteen

Zetaposti on uutiskirje sukupolvesta Z. Se sukeltaa sosiaalisen median kiinnostavimpiin ilmiöihin ja paljastaa...

Lue lisää

Lukeminen kuuluu kaikille lapsille – Apu Juniori tukee MLL:n paikallisyhdistysten toimintaa

Alakoululaisten ajankohtaislehti Apu Juniori aloittaa yhteistyön Mannerheimin Lastensuojeluliiton paikallisyhdistysten...

Lue lisää

Blogi: Brändi, ymmärrätkö minua?

"Kun rakennetaan toimivaa mainontaa, kaiken keskiössä on ihminen, joka palvelun tai tuotteen haluaa lopulta ostaa...

Lue lisää
Sisältömarkkinointi nyt ja tulevaisuudessa tutkimus

Tutkimus: 85 % markkinointi- ja viestintäpäättäjistä pitää brändinrakennusta sisältömarkkinoinnin tärkeimpänä tehtävänä

Markkinointi- ja viestintäpäättäjät pitävät sisältömarkkinoinnin ensisijaisena tehtävänä brändinrakennusta, kertoo...

Lue lisää
A-lehdet_Genero_yritysosto

A-lehdet kasvattaa omistusosuuttaan vauhdilla kasvavasta kasvumarkkinointitoimisto Generosta

A-lehdet nostaa omistusosuuttaan kasvumarkkinointitoimisto Generosta. Yrityskaupan myötä A-lehtien osuus on 79 %...

Lue lisää
roosa puonti luyeye konssi matilda mannström marjaana jukkola

Case: Suomen Yrittäjät kannustaa nuoria naisia yrittäjyyteen

A-lehtien Suomen Yrittäjille tuottama Kohti unelmia -verkkojulkaisu kertoo erilaisista yrittämisen muodoista ja...

Lue lisää