Instagram | Osallista, ymmärrä ja sitouta - Vuorovaikutus vaikuttavan markkinoinnin kulmakivi

Instagram | Osallista, ymmärrä ja sitouta - Vuorovaikutus vaikuttavan markkinoinnin kulmakivi
Instagram tarjoaa loistavan ympäristön vuorovaikutteiselle markkinoinnille – ja A-lehtien brändien kanavat yhteyden suuriin ja sitoutuneisiin yleisöihin.
Julkaistu 29.11.2021

Vuorovaikutus on sosiaalisen median sydän. Siksi vaikuttavin somemarkkinointi ei ole yksisuuntaista tykitystä, vaan jatkuvaa dialogia kohderyhmän kanssa.

Vuorovaikutus kannattaa, sillä mitä enemmän yleisö osallistuu, sitä merkityksellisemmäksi suhde brändiin muodostuu. Sen lisäksi, että vuorovaikutteiset sisällöt sitouttavat, ne ovat loistava tapa kasvattaa ymmärrystä asiakkaan tarpeista.

Instagram on yksi parhaista kanavista vuorovaikutteisille markkinointisisällöille. Sen monipuoliset sisältömuodot ja lukuisat aktivoivat elementit tarjoavat loistavia tapoja osallistaa yleisöä ja herättää keskustelua, joka parhaimmillaan kasvaa ilmiöksi.

Brändiemme 400 000 seuraajaa odottaa sisältöjäsi

Brändiemme Instagram-kanavat avaavat markkinoijille yhteyden jopa 400 000 aktiiviseen ja sitoutuneeseen seuraajaan. Kanaviemme vaikuttavuus syntyy seuraajien luottamuksesta ja vuorovaikutteisesta suhteesta brändeihimme. Tätä vaikuttavuutta pääset lainaamaan markkinointiyhteistyössä.

Ratkaisuja ostopolun jokaiseen vaiheeseen

Me A-lehdillä olemme tarinankerronnan ammattilaisia ja jatkuvassa vuoropuhelussa yleisöjemme kanssa. Tiedämme siksi, millaiset sisällöt herättävät tunteita ja saavat yleisöt liikkeelle. Hyödynnämme myös kaupallisissa sisällöissä testattuja ja hyväksi havaittuja sisältökonsepteja. Instagram-markkinoinnin avulla voit ratkoa monenlaisia pulmia, kuten kasvattaa tietoisuutta, herättää mielenkiintoa, inspiroida, innostaa, viihdyttää, vakuuttaa ja sitouttaa. Autamme löytämään parhaat keinot ja tarinat, jotka vetoavat kohderyhmääsi. Kysy lisää »

Nopea kampanjalähtö vai pitkäkestoinen kumppanuus?

Tutustu monipuolisiin ratkaisuihimme ja kysyy lisää A-lehtien yritysasiakasmyynnistä yritysasiakkaat@a-lehdet.fi tai ota yhteyttä myyntipäällikkö Salla Näsäseen salla.nasanen@a-lehdet.fi tai +358 50 440 8832.

1. #one_and_done

Nopea ja ketterä kampanjalähtö on oiva ratkaisu esimerkiksi osaksi lanseerauskampanja ja tuo tuloksia välittömästi.

Yhteistyö sisältää:

  • 2 x Instagram Feed -julkaisu
  • 2 x Instagram Stories -kokonaisuus

Hinta alkaen 1 920 €

Hinnoista myönnetään suoralaskutusalennus -12 % tai mediatoimistoalennus -15 %.

2. #live_and_kicking

Instagram Liveen keskittyvä kokonaisuus antaa mahdollisuuden aidolle ja merkitykselliselle vuorovaikutukselle asiakkaan ja brändin välillä.

Yhteistyö sisältää:

  • 2 x Instagram Feed -julkaisu
  • 2 x Instagram Stories -kokonaisuus
  • 1 x Instagram Live -kokonaisuus

Hinta alkaen 6 624 €

Hinnoista myönnetään suoralaskutusalennus -12 % tai mediatoimistoalennus -15 %.

3. #bestfriends

Pitkäaikainen Instagram-kumppanuus sitouttaa ja syventää kuluttajan ja brändin välistä vuorovaikutusta. Valitse tämä vaihtoehto, kun haluat rakentaa syvällisempää brändiyhteistyötä.

Yhteistyö sisältää:

  • 6 x Instagram Feed -julkaisu
  • 6 x Instagram Stories -kokonaisuus
  • 3 x Instagram Live -kokonaisuus

Hinta alkaen 2 670 € / kk (kesto 6 kk)

Hinnoista myönnetään suoralaskutusalennus -12 % tai mediatoimistoalennus -15 %.

Salla Näsänen
Asiakkuuspäällikkö - opintovapaalla, A-lehdet
Ota yhteyttä!
Kiinnostuitko? Täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä!